jessyblog

Chat

Utolsó kommentek

  • Jessy4835: Nagyon szépen köszönöm.Igazán sokat jelentett ez most nekem! <3 :) (2011.02.11. 17:23) 9.rész
  • zsigmond.judit1974: De nehezen értem a végére... De megérte. :) (2011.02.10. 20:19) 9.rész
  • Jessy4835: Örülök, hogy tetszett! :) (2011.02.06. 17:24) 3.rész^^
  • MoMo15: Gyönyörű volt belül is az Akadémia, tágas folyosók,vidám színű falak,néhol bükkfából készült burko... (2011.02.06. 16:46) 3.rész^^
  • Utolsó 20

35.rész

2011.03.12. 00:03 | Jessy4835 | Szólj hozzá!

 Ezt a részt Balázsnak ajánlom. ;)

-35. rész-

Helyettesítő tanár

A boldogságot a boldogtalanságtól vékony fal választja el, amit lerombolni könnyű, újjáépíteni nehéz.

„ Szia anya, csak egy újabb helyzet jelentés még mielőtt megőrülsz. J Nagyon hiányzol már és igen beszéltem Conorral telefonon. Talált magának egy csodás barátnőt és azt üzeni a nyarat otthon tölti, úgyhogy angyal lennél, ha megsütnéd neki a kedvenc sütiét. Én is jól elvagyok anyuci és mióta nem írtam (és drága az csupán egy hete volt) nem történt semmi érdemleges. Már csak 2és fél hónap van az iskolából és megyek hozzád haza, hát nem tökéletes? ANYA!!! Mondtam már, hogy ha lenne fiúm se merném elmondani neked, többet ne is kérdezd, majd bemutatom, ha úgy érzem, ne erőltess! Kimondhatatlanul Szeretlek. :Hayley” – fejeztem be anyának az e-mailt reggel és már szaladtam is Billhez órára.

-       Jó reggelt. – lépdeltem be jó kedvűen a terembe a tegnapi órára gondolva

-       Neked is Hay. – nyomott egy puszit számra és vissza is ült a zongora elé

-       Ma valami élettel telit, ha lehet. – vettem el a kottát mellőle

-       Gondolatolvasó vagyok. – kezdte játszani a gyors dallamot és ma a gyakorlás igazán könnyen ment.

-       Mi a következő órád? – tárta ki előttem az ajtót

-       Változott az órarendem és nem tudom fejből… - vettem elő a táskámból egy papírt és megnéztem – Ne. – nyögtem fel mikor megláttam

-       Zenetöri. – olvasta el Bill vigyorogva

-       Ne nevess! – löktem oldalba – Utálom azt a nőt!

-       A kedvenc kollégám.

-       Van vagy 80 éves. Én elhiszem, hogy egy idő után megkattannak a tanárok, de az ilyen miért nem megy nyugdíjba?

-       Ne dünnyögj már! – csókolt meg mosolyogva

Egész szünetben a füzetemet bújtam, ha feleltetne rendesen felkészült legyek.

-       Elegem van ebből a napból. – dobta le mellém táskáját Denise és leült

-       Ma min őrjöngsz? – néztem fel könyvemből

-       Phil egy seggfej.

-       Hallottam! – futott be Phil is puffogva épp, mint húga

-       Örülök, hát ha tudatosul. – nézett felé barátnőm

-       Elmeséled mi a baj?

-       Denisenek havi baja van.

-       Fogd be! – nézett Phil felé majd rám nézett – A drága bátyám flörtöl a szobatársammal.

-       De nem érted, hogy nem történt semmi? – emelte fel a hangját barátom és ez, így ment, míg be nem csengettek.

-       Elég már! – csitítgattam őket mikor hallottam, hogy közeleg valaki a folyosón

-       Fejezd be. – szólt rá Denise Philre, aki egy szemforgatáson kívül többet nem tett. Még gyorsan belelestem a füzetembe és abban a pillanatban belépett a tanár az ajtón. Majdnem sokkot kaptam mikor megláttam ki jön be az ajtón.

-       Jó reggelt! A tanárnő elutazott, helyettesíteni jöttem. – keresett meg a tekintetével Bill majd elmosolyodott. Azonnal elpirultam, így lehajtottam a fejem, nehogy valaki észrevegye. Hallottam a hátam mögül, hogy sok lány kezd nyüzsögni és tudtam ez Bill hatása.

-       A tanárnő leírta nekem egy lapra, hogy miből kell dolgozatot íratnom. Nagyon nem szeretek ilyet csinálni, de muszáj. Ezért arra gondoltam, hogy végre legyen egy jó órátok mindenkit hagyok puskázni. Vegyétek elő a füzeteket nyissátok ki és írjátok meg hibátlanra a tesztet. – osztotta ki a lapokat miközben minden tini lány és fiú a tenyeréből evett. Ha mindenkire ilyen hatással van, én mégis hogyan tudnék ettől eltekinteni? Mikor letette elém a lapot, véletlenül hozzá ért a karomhoz amin elmosolyodtam magam. Amint tovább sétált gyorsan elkezdtem kitölteni a lapot és elsőként fejeztem be. Mikor felnéztem Bill már a tanári asztalnál ült és engem figyelt. Hallottam a kis szikrákat, amik kettőnk között pattogtak, miközben már percek óta szemeztünk.

-        Tanár úr! – szólalt meg mögöttem az egyik buzgó mócsing lány

-       Tessék? – mosolygott rá szívdöglesztően Bill és éreztem magamon a féltékenységet

-       Tudna nekem segíteni? – kérdezte nyávogós hangon amitől a hideg futkosott a hátamon

-       Persze. – sietett oda hozzá és tudtam ez még hosszú óra lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://jessy-dreamworld.blog.hu/api/trackback/id/tr632732354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása