jessyblog

Chat

Utolsó kommentek

  • Jessy4835: Nagyon szépen köszönöm.Igazán sokat jelentett ez most nekem! <3 :) (2011.02.11. 17:23) 9.rész
  • zsigmond.judit1974: De nehezen értem a végére... De megérte. :) (2011.02.10. 20:19) 9.rész
  • Jessy4835: Örülök, hogy tetszett! :) (2011.02.06. 17:24) 3.rész^^
  • MoMo15: Gyönyörű volt belül is az Akadémia, tágas folyosók,vidám színű falak,néhol bükkfából készült burko... (2011.02.06. 16:46) 3.rész^^
  • Utolsó 20

46.rész

2011.04.06. 20:05 | Jessy4835 | Szólj hozzá!

  

-46. rész-

Tom közbe lép

" Nem nyílik korlátlan lehetőségünk arra, hogy megkapjuk amit akarunk. És nincs annál rosszabb, mint kihagyni valamit, ami megváltoztatná az életünket. "

 

-       Nálam alszol, ugye? – kérdezett a kocsiban ülve anyáéktól hazafelé tartva

-       Szeretnék, de csak ha nem nagy baj.

-       Ne butáskodj! – kulcsolta össze ujjait enyémmel

-       Na milyen volt a családi buli? – jött azonnal ki elénk Tom az ajtóba

-       Tökéletes. – vigyorgott rá Bill és bevitte a bőröndjeinket

-       Minden részletre kíváncsi vagyok. – terpeszkedett el Tom a kanapén és addig békén sem hagyott, míg öccse töviről hegyire el nem mondta neki az egész hetünket

-       Nem szimpatikus nekem ez a Conor gyerek. – ijesztett rám Tom a kertben mikor épp a felhőket bámultam újság olvasás közben

-       A legjobb barátom. – néztem fel rá

-       És mi van azzal a Denissel? – heveredett le mellém a fűbe

-       Ő pedig a legjobb barátnőm. – olvastam tovább a cikket

-       Nagyon barátkozó típus vagy. – tett megjegyzést, amit figyelmen kívül hagytam – Mi lenne, ha ma elmennénk egy jót bulizni? Ott lesz Georg, Gustav meg egy csomó jó arc és dögös nő, ha gondolod barátkozhatsz is velük…

-       Billt kérdezted már?

-       Nem az a bulizós fajta ezért inkább téged kérdezlek.

-       Hát Tom nem nagyon van kedvem hozzá, fáradt is vagyok… - magyarázkodtam

-       …és végre megint kettesben lehetnél Billel. – fejezte be kajánul vigyorogva mondatom

-       Nem ezt mondtam. – mosolyodtam el magam

-       De erre gondoltál. – nevetett a képembe – Anyuci legalább megengedte, hogy együtt aludjatok? – cikizett

-       Képzeld meg. – rántottam meg a vállam

-       És kellene már valami izgisebb program is, mint az alvás, nem igaz? – húzott tovább, de végül is igaza volt

-       Fejezd be. – szóltam rá felé sem fordítva a fejem

-       Úgy látom szólnom kéne az érdekedben Törpe. – tápászkodott fel mellőlem

-       Fogd be a szádat. – fenyegettem mutatóujjammal, ő pedig nevetve feltett kezekkel besétált a házba.

Végül este Tom lelépett abba a buliba mi pedig 2 film megnézése után csak fetrengtünk az ágyban.

-       Tudod, ma különös dolgot vágott a fejemhez Tom… - gondolkozott el mellettem Bill

-       Igen? Mit? – tetettem az értetlent, de gondoltam miről pletykálhatott Tom

-       Hát jobb, ha nem szó szerint mondom el, inkább szépítek. – simított végig a hátamon, amitől libabőrös lettem – A szememre vetette amiért még mindig nem feküdtem le veled…

-       Még jó, hogy ezek a dolgok rá tartoznak. – zsörtölődtem

-       Ez igaz, de gondolom nem a saját fejéből pattant ki az ötlet, hogy megkérjen elégítselek már ki téged. – mondta kissé haragosan, de nem hagyta abba a cirógatást

-       Nem én mondtam neki, egy szót sem szóltam. Rossz felé keresgélsz.

-       Biztosan? – kérdezett felhúzott szemöldökkel, én pedig felkúsztam szájáig és apró csókokkal tapasztottam be.

-       Biztosan. – öleltem át és akkor újabb meglepetésként ért reakciója…

A bejegyzés trackback címe:

https://jessy-dreamworld.blog.hu/api/trackback/id/tr732805507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása