jessyblog

Chat

Utolsó kommentek

  • Jessy4835: Nagyon szépen köszönöm.Igazán sokat jelentett ez most nekem! <3 :) (2011.02.11. 17:23) 9.rész
  • zsigmond.judit1974: De nehezen értem a végére... De megérte. :) (2011.02.10. 20:19) 9.rész
  • Jessy4835: Örülök, hogy tetszett! :) (2011.02.06. 17:24) 3.rész^^
  • MoMo15: Gyönyörű volt belül is az Akadémia, tágas folyosók,vidám színű falak,néhol bükkfából készült burko... (2011.02.06. 16:46) 3.rész^^
  • Utolsó 20

Mindig a tiltott gyümölcs a legédesebb 1.rész

2011.02.06. 15:54 | Jessy4835 | Szólj hozzá!

 Mindig a tiltott gyümölcs a legédesebb

**********************************

 -1. rész-

A levél

 

"Nem tudhatod milyen az élet, amíg nem éltél."

 

 

 Remegő kezekkel nyitottam fel a sárga borítékot és vettem ki belőle a hivatalosnak tűnő papírlapot.

Tisztelt Hayley Morgen!Örömmel értesítjük, hogy felvételt nyert a hamburgi Rockschool Akadémiára...

Nem is olvastam tovább csak sikítozva szaladtam be anyuhoz a házba.

Kincsem mi történt?- ijesztettem rá édesanyámra, aki a konyhában sürgött-forgott.Egy szót sem szóltam csak az orra alá dugtam a levelet, amit ő buzgón olvasni is kezdett.Büszke arccal másztam fel Conor ablakához a háznak támasztott létrán. Éppen valamelyik könyvét bújta, amivel nagyon rám ijesztett.

- Húúú Conor, te mit csinálsz?- lépdeltem oda hozzá meglepetten

- Ha nem látnád, tanulok!- mondta fel sem nézve a könyvéből

- Te?- ültem mellé az ágyára neki támasztva fejem a vállának és belenéztem olvasnivalójába - Matematika???- nevettem el magam

- Valamikor el kell kezdeni...- adott egy puszit édesen arcomra majd újra a könyvre meredt

- Jól vagy?- érintettem kézfejem homlokához

- Prímán!

- Elmondod nekem mi ütött beléd? Egy meztelen nő alakját látod valamelyik képletben, vagy ez talán egy átverés, amit felteszel a netre? Na, jó áruld el hol a candicamera!- néztem körbe szobájában

- Hagyj már, tanulok!- lapozott egyet

- Nem gondolod, hogy ezzel elkéstél egy ici- picit így az év vége előtt 1 héttel?- vettem ki a kezéből a könyvet és ledobtam a földre

- Frau Gülch azt mondta, hogyha az utolsó dolgozatom megírom, 3-masra átenged matekból. Tehát nem nagyon van választásom. Anyu kinyír, ha megbukok és pótvizsgáznom kell. - kutatta elő hátizsákjából gyűrött füzetét és visszafeküdt mellém majd azt kezdte olvasgatni

- Ez most komoly?- bámultam rá, de ő rám sem hederített

Felvettem a ledobott könyvet a földről és alaposan átnézegettem miből írja azt a nyomorult dolgozatot. Mosolyogva nyugtáztam,hogy ezt a részt pontosan értem Conor pedig nem hülye!Ezt akár 15perc alatt is elég, ha elmagyarázom, neki ő pedig 5-ösre megírja akár holnap is az írásbelit.

-      Pedig én sokkal izgalmasabb délutánt terveztem...- húztam el a számat

Azonnal rám emelte tekintetét én pedig kihívó mosolyra húztam ajkaimat.

- Ha jobban meggondolom csak nem lesz olyan nehéz az a pótvizsga! - vigyorogta el magát, eldobta kezéből a füzetet és rám mászott

- Áhhh...tanulj csak az sokkal érdekesebb!- néztem rá ártatlan szemekkel

- Fogd már be te hülye liba!- mosolyodta el magát és megcsókolt. Én átkulcsoltam lábaimat derekán ő pedig felállt velem és az ablakhoz botorkált, miközben én elszántan faltam ajkait és becsukta majd elhúzta a függönyt.

- Felvettek Hamburgba!- szakadtam el tőle egy pillanatra mosolyogva

- Tényleg?- nevette el magát boldogan

- Ma kaptam meg a levelet!- bólogattam

- Úristen te vagy a világ legügyesebb csaja!- húzott magához és újra megcsókolt, majd letett ágyára.

- Én is ma kaptam meg a papírt felvettek Münchenbe a Képzőművészetire!!!- kiabált vigyorogva

- Cony fantasztikus vagy!- csókoltam most én meg

Mindketten osztoztunk egymás boldogságán. Régóta erre vágytunk és most összejött. Conort azóta ismerem, mióta az eszemet tudom. Az anyja az én anyukám gyerekkori legjobb barátnője és az apja az én apukám legjobb barátja volt. Ami ha belegondolunk teljesen természetes egy ilyen kis faluban, amiben mi élünk. Németország déli részén van egy Egg nevű település, lakosainak száma:821fő itt lakom én édesanyámmal kettesben egy szép kis kertes házban. Édesapám 5éves koromban halt meg agyvérzésben. Apró, halvány emlékeim vannak róla, de anya sokat mesélt nekem arról hogyan is nézett ki, mi volt a hobbija, hol ismerkedtek meg és ehhez hasonlók. Anyán kívül nincsen más élő rokonom.17vagyok és az életem értelme anyukámon kívül a zene! 6éves korom óta benne vagyok a helyi kórusban és 8éves korom óta zongorázom, pár éve megpróbálkoztam a gitárral is. Sok mindent tudok már, de még többet akarok megtanulni. Erre pedig a legjobb megoldás: Németország legnevesebb Zene Akadémiája a Rockschool. Ám minden jóban van valami rossz. Mégpedig az, hogy az Akadémia Németország másik felén van, Hamburgban. Mivel a város az én kis falucskámtól több száz kilométerre fekszik, oda kell költöznöm a kollégiumba. Nem szívesen hagyom itt anyut, de muszáj a saját utamat járnom.

A bejegyzés trackback címe:

https://jessy-dreamworld.blog.hu/api/trackback/id/tr152642278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása