jessyblog

Chat

Utolsó kommentek

  • Jessy4835: Nagyon szépen köszönöm.Igazán sokat jelentett ez most nekem! <3 :) (2011.02.11. 17:23) 9.rész
  • zsigmond.judit1974: De nehezen értem a végére... De megérte. :) (2011.02.10. 20:19) 9.rész
  • Jessy4835: Örülök, hogy tetszett! :) (2011.02.06. 17:24) 3.rész^^
  • MoMo15: Gyönyörű volt belül is az Akadémia, tágas folyosók,vidám színű falak,néhol bükkfából készült burko... (2011.02.06. 16:46) 3.rész^^
  • Utolsó 20

33.rész

2011.03.08. 21:37 | Jessy4835 | Szólj hozzá!

 -33. rész-

 

Fény derül a titokra

"Megismerni csak akkor tudlak, ha részt veszek benned, ha belülről éllek meg. Ha nem csak látlak és tudok rólad, de érezlek is - ha "én" minden idegszálammal megtapasztalom milyen "te"-nek lenni. Ezt nem lehet kívülről, csakis belülről. A megismerés a "jártál bennem" - "jártam benned" kölcsönös élménye. Ismerem a titkos utcáidat, lelkedet és tested rezdüléseit, érzékenységed, magányodat, vadságodat vagy félelmedet - azt, hogy mersz-e szeretni egyáltalán. Tudsz-e adni s elfogadni? - most derül ki valójában. Mert amit adsz, most azt magadból adod. A titkaid adod - amit féltesz, amit rejtesz, azt adod - és azt fogadod el tőlem is."

 

Időm sem volt felfogni, mit csinál és máris a hideg falnak ütközött a hátam. Hirtelen kapott fel a karjaiba és kulcsolta össze lábaimat a derekán közben, pedig erősen a falhoz nyomott. Hevesen vette a levegőt miközben az ajkaimat falta. Egyik kezével a combomba markolt, miközben a másikkal a hajamba. Először teljesen elkábított, majd mikor végre eszméltem én is épp úgy csókoltam és élveztem őt, mint ő engem. Ám sajnos minden szép pillanatnak vége szakad egyszer és ez sem volt másképp. A mobiltelefonom, ami a zsebemben volt apránként csúszott ki a zsebemből, mígnem a fürdő padlóján landolt darabokban.

-       Elég! – tett le a földre Bill hirtelen lihegve,majd kihátrált előlem

-       Sajnálom! – kértem bocsánatot összezavarodva

-       Mi? – szedte még mindig hevesen a levegőt majd elnevette magát – Hihetetlen ez a nő. Kérlek, Istenem segíts rajta! – nézett az ég felé, én pedig kezdtem azt hinni, hogy elmentek neki otthonról.

-       Miért fohászkodsz?

-       Én teperlek le és te kérsz bocsánatot. – ingatta a fejét és megkeményedett a pillantása – Látod, ezt tehetem.

-       Te csak ettől féltesz? – nevettem ki, de ő befogta a szám mutatóujjával

-       Nem csak ettől. Ez még semmi ahhoz képest, amit tennék veled.

-       Azt hiszed én nem vágyom rád? – húztam közelebb magamhoz pólójánál fogva

-       De én másképp és intenzívebben, mint te.

-       Ezzel vitatkoznék. – csókoltam meg

-       Mennem kell. – jelentette ki a homlokát hozzá nyomva az enyémhez

-       Nem szeretném.

-       Muszáj.

-       Nem ismerem ezt a szót.

-       Nem lehet. – puszilt meg és nem sokkal később el is indult haza.

Szerelmes voltam ebbe a férfibe. Életemben először igazán szerelmes. Annyira édes volt, ahogyan féltette a már régen meg nem lévő erényemet. Nem is értettem őt, hisz elmondtam neki Conorról majdnem mindent többek közt azt is, hogy ő vette el a szüzességem…Még írtam Denisenek egy jó éjt sms-t és lefeküdtem aludni.

A bejegyzés trackback címe:

https://jessy-dreamworld.blog.hu/api/trackback/id/tr382723157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása