jessyblog

Chat

Utolsó kommentek

  • Jessy4835: Nagyon szépen köszönöm.Igazán sokat jelentett ez most nekem! <3 :) (2011.02.11. 17:23) 9.rész
  • zsigmond.judit1974: De nehezen értem a végére... De megérte. :) (2011.02.10. 20:19) 9.rész
  • Jessy4835: Örülök, hogy tetszett! :) (2011.02.06. 17:24) 3.rész^^
  • MoMo15: Gyönyörű volt belül is az Akadémia, tágas folyosók,vidám színű falak,néhol bükkfából készült burko... (2011.02.06. 16:46) 3.rész^^
  • Utolsó 20

14.rész *.*

2011.02.15. 18:04 | Jessy4835 | Szólj hozzá!

 -14. rész-

Nem csinálunk semmit

"Becsukhatod a szemed azok előtt a dolgok előtt, amiket nem akarsz látni; de a szívedet nem csukhatod be, hogy ne érezz. "

A torkomban dobogott a szívem mikor elindultam a folyosón. Már 1órája készülődtem a sétánkra, de még most sem éreztem magam elviselhetőnek, pláne hozzá képest nem. Mikor megláttam hanyagul az ajtónak dőlve még a szavam is elállt. Egy pillanatra megtorpantam mikor rám emelte tekintetét és ő félve nézett rám. Nagy levegőt vettem, majd tovább lépdeltem felé.

-          Szia. – lökte el magát a faltól és rám mosolygott, melytől megszűnt a világ is létezni

-          Szia… - remegett meg a hangom

-          Mehetünk? –nyitotta ki előttem a nagykapu ajtaját nevetve hangom hallatán

-          Menjünk. – pirultam el

A sétány felé vettük az irányt. Tegnap délelőtt esett utoljára a hó. Minden hófehér volt és gyönyörű.

-          Elmondod? – néztem fel rá mikor elég bátorságot szedtem össze ahhoz, hogy megkérdezzem

-          Mégis mit? – nézett le rám értetlenül

-          Mivel érdemeltem ki ezt?

-          Mondhatnám, hogy csupán a létezéseddel, de ez elég elfuserált válasz lenne… - nézett maga elé elkalandozva

-          Nem értelek. – ingattam a fejem sóhajtozva

-          Addig jó. – nézett el egy stand felé – Kérsz egy forró csokit?

-          Csak, ha te is iszol velem!

-          Akkor gyere. – fogta meg a kezem és maga után kezdett húzni

Nagyon sajnáltam, hogy ezen a napon kesztyűt vettem fel. Igaz elég hideg volt, de így nem érezhettem érintését. Elég irreálisan akartam, hogy megérintsen, ami tudtam talán sosem jön el. Megvette az italokat és az egyiket a kezembe nyomta.

-          Mesélnél még nekem az életedről? – kérdezett váratlanul

-          Mit mesélhetnék még?

-          Például, hogy volt-e barátod Eggben… - gondolkozott el, úgy látszott, mintha tartana a válaszomtól

-          Igen volt… - szomorodtam el egy kicsit Conorra gondolva

-          Gondolom, nagyon fáj neked, hogy ott kellett hagynod. Sokat szoktatok beszélni, vagy fel szokott hozzád jönni? – kérdezett

-          Jajj… nem! – mosolyodtam el magam feltételezésein-szakítottunk mikor eljöttem.

-          Ohhh. Sajnálom! – lepődött meg

-          Nincs mit! Conor a legjobb barátom és mi sosem teljesen olyanok voltunk, mint egy pár… Fura kötődés volt köztünk, de inkább csak baráti. – magyaráztam

-          Értem.

De ez a kérdés engem sem hagyott nyugodni. Nem mertem megkérdezni, de nagyon kíváncsi voltam neki van-e valakije. Reménykedtem benne, hogy nincs, de egy ilyen férfinak már, hogyne lenne? Képtelenségnek tartottam az ellenkezőjét.

-          Mire gondolsz? – rángatott ki gondolataimból ez a kérdése

-          Nem érdekes. –pirultam el a földet bámulva

-          Megőrjít, hogy nem tudom, mire gondolsz! –szólalt meg pár csendes perc után

-          Nem merem megkérdezni! – ingattam a fejem

-          Pedig igazán nem kell félned! – nézett rám bíztatóan

-          Jól van – szedtem össze bátorságomat – Neked van valakid? – néztem rá

-          Ó – mosolyodott el kérdésemen – Ezt nem merted megkérdezni?

-          Én…- kerestem a szavakat

-          Nem, nincsen. – jelentette ki

-          Az meg, hogy lehet? – lepődtem meg és neki szegeztem a kérdést

-          Valahogyan az én kapcsolataim sosem jönnek össze…

-          Elég nehéz elhinni.

-          Ezt, hogy érted?- nézett kíváncsian

-          Hát… tudod, te olyan… érdekes és tökéletes vagy, hogy… - próbáltam összeszedni magam

-          Tökéletes?- nevette el magát – Hayley, én nem vagyok érdekes és tökéletes végképp nem. – mondta fájdalmasan

-          De igenis az vagy Bill! Hisz minden nőnemű lényt elkápráztatsz, és totál beléd vannak, esve a suliban mégis úgy teszel, mintha észre se vennéd!

-          Téged is Hayley? – nézett rám átható szemekkel

-          Mi engem is?

-          Téged is elkápráztatlak?- kereste a válaszokat a szemembe nézve

-          Én… - dadogtam

-          Pontosan tudom, mi folyik körülöttem, de amit ők éreznek az nem igazi. Egyik nő sem belém szerelmes, hanem a felépített képébe rólam és, ha megismernének, igazán hidd, el kiábrándulnának belőlem egy pillanat alatt.

-          Tehát ezért nem engedsz magadhoz senkit sem közel? – csúszott ki a számon ez a kérdés

-          Túlságosan átlátsz rajtam. – nézett el más fele

-          De attól ez még nem lesz igaz! Ez egy őrültség Bill!

-          És te minek mondanád magad?

-          Egy átlagos lánynak. – rántottam meg a vállam

-          Na, látod ez az igazán nagy őrültség! – kapta felém a tekintetét

-          Hát persze…- forgattam a szemeimet

-          Minden vagy Hayley csak éppen átlagos nem! – rázta a fejét

-          Ezt ebből a fél évből szűrted le, amit azzal töltöttél, hogy minél jobban távol tartsd magad tőlem? – láttam, hogy ez a kérdés az elevenébe talált…

-          Jogos, de tudod, mégsem látod magad tisztán, pedig te aztán, figyelmes lány vagy.

-          Bár értenélek. – fújtattam

-          Én csak 5másodpercenként gondolok erre!- mosolyodta el magát–és nem véletlenül szerettem volna távol maradni tőled… igazából nem akartam ennyire feltűnően csinálni.

-          Nem akartad?- nevettem el magam-még a takarítóknak is feltűnt mennyire ki nem állhatsz!

-          Hayley, hányszor kell még, hogy elmondjam? Nem utállak! Az egészet csak a te érdekedben csináltam!

-          Akkor barátok vagyunk? –elmosolyodott a kérdésem hallatán

-          Barátok?

-          Vagy…

-          Végül is összejöhet, ha gondolod, bár nem mi vagyunk a barátság minta példái. –nevetett és visszakanyarodtunk a kollégium felé

-          Találkozunk még?- néztem rá nagy szemekkel a kapuban ácsorogva

-          Persze! Holnap reggel. –mondta, mint aki jó előre eltervezte mit fog mondani. Szomorúan szegeztem szemeimet a földre, nehogy észrevegye mennyire bántott ez a válasza, de ő egyszer csak felsóhajtott.

-          De te nem erre gondoltál. –jelentette ki mintha a fejembe látna. Azonnal rákaptam tekintetemet. –Te szeretnél még velem találkozni? –mondta ki nehezen és én bólintottam- Ugye tudod, hogy ez nem helyes? –mondta elgyötörten. Persze, hogy tudtam. Minden egyes percben eszembe jutott mikor ezernyi pillangó szárnyalt a gyomromban.

-          Tudom.

-          De te ennek ellenére is találkozni szeretnél. –csóválta a fejét rosszallóan

-          Igen.

-          Hát legyen. –sóhajtott mélyet, amitől még a lehelete is látszott a nagy hidegben

-          Tényleg? – néztem fel angyal arcára meglepetten

-          Már így is tuti, hogy kihúzom a gyufát, akkor meg már tök mindegy. –rántotta meg a vállát, de megint csak olyan fájdalmas arcot vágott

-          Ezt mégis, hogy kellene értenem?

-          Hayley pontosan tudod mire gondoltam.

-          De hisz nem csinálunk semmit! –mondtam mire elmosolyodta magát és motyogott valamit… ha jól hallottam valami olyasmit, hogy:”maradjon is így”

-          Hayley!- hallottam meg Phil hangját az üvegajtó mögül

-          Mindjárt! –intettem le Billre nézve és jól elraktározva arcát

-          Menned kell. –nézett be az ajtón rosszkedvűen, ahol Phil várt rám

-          Rá ér, megvár. –mondtam neki, nem akartam még ott hagyni

-          Ne várakoztasd meg miattam, menj csak. –de ez inkább parancsnak hangzott.

-          Rendben. –bólintottam – Akkor, szia!

-          Szia Hayley! –intett majd elindult a parkoló felé

Végig néztem, ahogyan befordul a kollégiumi épület sarkánál, majd eltűnik. Kelletlenül léptem be a kapun Philhez, aki eddig az ajtó üvegére volt tapadva.

-          Még, hogy ez semmi! –mondta fütyörészve

-          Fogd be! –böktem oldalba és megkerestük Deniset

Egész este az ikrek hülyeségét hallgattam. Néha Phil borított ki, néha legjobb barátnőm badarságai. Teljesen kikészültem, így mikor végre egyedül lehettem a szobámban csakis a pihenésre vágytam, semmi másra. Vajon Bill holnap hogyan fog viselkedni? Betartja, amit ígért? Tényleg találkozik velem az iskolán kívül is? Ezekkel és ehhez hasonló kérdésekkel tértem nyugovóra.

A bejegyzés trackback címe:

https://jessy-dreamworld.blog.hu/api/trackback/id/tr632663432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása