jessyblog

Chat

Utolsó kommentek

  • Jessy4835: Nagyon szépen köszönöm.Igazán sokat jelentett ez most nekem! <3 :) (2011.02.11. 17:23) 9.rész
  • zsigmond.judit1974: De nehezen értem a végére... De megérte. :) (2011.02.10. 20:19) 9.rész
  • Jessy4835: Örülök, hogy tetszett! :) (2011.02.06. 17:24) 3.rész^^
  • MoMo15: Gyönyörű volt belül is az Akadémia, tágas folyosók,vidám színű falak,néhol bükkfából készült burko... (2011.02.06. 16:46) 3.rész^^
  • Utolsó 20

47. rész

2011.04.09. 01:47 | Jessy4835 | Szólj hozzá!

 -47. rész-

Az alku

„A szerelem meg a testi vágy nem mindig járnak kéz a kézben.”

Megfogta két oldalt arcomat és magához húzott. Puha, forró ajkaitól azonnal felhevült testem és kezeim azonnal elkalandoztak. Először csak pólóján keresztül simogattam oldalát, majd pár pillanat múlva melegítő nadrágjától akartam megszabadítani. Persze Bill ügyesen kicselezett és fordított a helyzeten. Most már ő feküdt rajtam és kénytelen voltam beérni finom érzéki csókjaival. Nagyon sok ideje csókolóztunk már így és éreztem, ahogy fogy a türelmem. Kezemmel kitapogattam pólója alját és lassan húztam le róla. Láttam arcán, ahogyan megtörik a jég és hagyta magát. Könnyedén vettem le pólóját és tovább csókolt. Én néha letévedtem sima, finom illatú nyakára és jó mélyeket szívtam számmal bársonyos bőréből, ő mégsem tolt el. Már ez is meglepő volt, de mikor az ő puha nedves ajkai is rátévedtek az én nyakamra szívem akkorát lódult, hogy muszáj volt hátába kapnom, mire hangosan felszisszent. Kezemmel végre újra megtaláltam nadrágját és erősen megragadva próbáltam lehúzni róla. Ám ekkor megragadta mindkét kezem és fejem fölé rakta őket, miközben bilincsként kulcsolódtak ujjai csuklómra.

-       Sok! – vette zihálva a levegőt épp úgy, mint én

-       Akarlak! – csattantam fel próbálkozva kiszabadulni Bill vasmarkából

-       Alku. – jelentette ki még mindig lefogva kezeimet

-       Milyen alku? – zavart össze

-       Megígérem neked, hogy nem ellenkezek többet…

-       Az már nagyon jó lenne! – vágtam közbe, amin elmosolyodta magát

-       …ha elvihetlek nyaralni pár napra.

-       Csak ennyi? – ráncoltam homlokom és tudtam ez, így még túl könnyű lenne

-       Csupán ennyi. – adott puszit ajkamra

-       És hová mennénk? – kezdtem el gyanakvó lenni

-       Hát… - rágcsálta ajkait – egy csodás helyre.

-       Még pedig?

-       Tommal szeretünk ott nyaralni, nagyon szép!

-       Bill hova viszel? – untam meg mellébeszélését

-       A Maldív- szigetekre. – jelentette ki és behúzta nyakát

-       De nekem nincsen ennyi pénzem!

-       Nem is kell, én viszlek el tehát én fizetek. – mondta ellentmondást nem tűrő hangon

-       Kizárt dolog, hogy te fizeted az én részem! – mérgelődtem – És engedj el!

-       Rendben. – eresztett el abban a pillanatban és nagy szemekkel nézte, amint körbe- körbe járkálok a szobában, mint egy bolond

-       Miért pont olyan messzire és ilyen költségeset? – duzzogtam

-       Mert az a legtökéletesebb és nyugodtabb hely a világon.

-       Nem érdekel, én nem megyek. – döntöttem el

-       Hát jó. Nekem ez a feltételem.

-       Aj… észre vetted, hogy te folyton csak követelőzöl? Először, hogy mutassalak be anyunak, most meg ez.

-       Én egyiket sem akartam/akarom rád kényszeríteni, sajnálom, ha te ennyire félre értetted a helyzetet. – állt fel az ágyról és megfogta a kezem

-       Oké szóval ez nem kényszer? – néztem rá gúnyosan

-       Nem az. – ingatta a fejét, mire én mérgemben jó nagyot löktem rajta és, így az ágyon landoltunk mindketten. Erőszakosan kezdtem el csókolni és beletúrtam a hajába, mire ő gyengéden lefogott és a szemembe nézett.

-       Ez nem kényszer, ez egy alku. Ha eljössz velem, akkor…

-       Tehát akkor fekszel le végre velem, ha elmegyek veled? Kicsit sem zsarolsz meg ezzel, ugye?! Bill komolyan nem hiszem el, hogy te valóban szeretsz engem. – mondtam mérgesen

-       Miből gondolod, hogy nem szeretlek? – vonta fel szemöldökét

-       Ha szeretnél, te is kívánnál engem. – emeltem fel a hangom

-        De én igenis kívánlak. – forgatta a szemeit ő is emelt hangon

-       Azt hiszed nem vettem észre mennyire kerülöd a testi kontaktust? Oké tény, hogy fiatal vagyok, de nem hülye! Dehogy kívánsz te engem! – kiabáltam könnyeimmel küszködve végső elkeseredésemben

-       Na jó elég ebből a marhaságból! – indult el kifelé az ajtón

-       Persze menj csak el és hagyj itt egyedül! – dobtam utána mérgemben egy párnát, amivel fejen találtam. Hírtelen fordult vissza felém dühösen, amitől kicsit megijedtem, de ő megtántorodott és csak végig mért. Ott álltam előtte egy szál francia bugyiban, pólóban könnyes szemekkel.

-       A jó nagy francokat nem kívánlak! – vágtatott át a köztünk lévő pár méteren és a fenekembe markolva az ágyra tett. Én először csak megszeppenve viszonoztam erőteljes csókjait majd mikor végig simított arcomon én is durván faltam ajkait. A jól nevelt, gyengéd Billből pillanatok alatt egy érzéki, figyelmes,szexis férfi lett. Mintha már sokszor gyakorolta volna már, hogy hol vannak azok a pontok, ahol, ha hozzám ér beleremegek érintésébe.  Már nem kellett a nadrágjával foglalkoznom, önként rugdosta le magáról miközben szívogatta nyakamat és a fenekemet markolászta. Ott csókoltam, ahol csak értem és élvezve kényeztetésem, néha a hátába martam. Észre sem vettem mikor vette le rólam a felsőm, már csak arra lettem figyelmes, ahogyan lassan a hátamon végig húzva a kezét megtalálja a melltartó kapcsomat. Lélegzet visszafojtva vártam, hogy megszabadítson felesleges ruhadarabomtól, ám mintha villámcsapott volna belé, keze megremegett és elengedte a kapcsot. Megtámaszkodott két fülem mellett és engem nézett. Akkor értettem meg mennyire fél attól, hogy nekem bármiféle fájdalmat is okoz, egyszerűen megőrjített az odaadásával és tudtam, ha azt akarom, hogy ő is élvezze az együtt létünket lelkifurdalás nélkül, várnom kell.

-       Áll az alku. – mondtam neki mosolyogva – Mikor indulunk?

-       Köszönöm. – bólintott komolyan – Akár holnap után. – mosolyodott el ő is és legurult rólam.

-       Tenger part, pálmafák. Jól hangzik! – öleltem át és éreztem ahogyan automatikusan karjaiban elálmosodok

-       Szeretlek. – csókolt bele a hajamba

-       Én is téged. – hunytam le a szemem boldogan

A bejegyzés trackback címe:

https://jessy-dreamworld.blog.hu/api/trackback/id/tr122811119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása